Kod błędu PL/L/PS

Komunikat z kodem PL/L/PS oznacza, że wystąpił błąd w odtwarzaniu materiału. Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu w przeglądarce oraz na telewizorze. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.

W przeglądarce:

  1. Odśwież stronę tvn24.pl/go. Możesz to zrobić przez kliknięcie w przycisk f5 na swojej klawiaturze lub przez kombinację klawiszy CTRL i R.
  2. Zamknij pozostałe karty w przeglądarce.
  3. Wyczyść pamięć przeglądarki i wróć na stronę tvn24.pl/go. Sprawdź, jak to zrobić - kliknij tutaj.
  4. Jakość odtwarzanego materiału może nie być dostosowana do możliwości Twojego urządzenia. Aby oglądać zmniejsz jakość video, klikając na zębatkę na dole w oknie odtwarzania.
  5. Sprawdź obciążenie procesora i pamięci podręcznej. Nie wiesz, jak to zrobić? Kliknij tutaj, aby przejść do instrukcji.
  6. Skorzystaj z innej przeglądarki – rekomendujemy Google Chrome (pobierz).
  7. Wyłącz program blokujący reklamy, np. Adblock - przejdź do instrukcji.
  8. Uruchom ponownie komputer.
  9. Zresetuj sieć domową, a jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i sprawdź, czy problem wciąż występuje.
  10. Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania w naszym teście usługi – przejdź do testu.
  11. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji przeglądarki. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

 

Na telewizorze:

  1. Zamknij i uruchom ponownie aplikację na swoim telewizorze.
  2. Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 30 sekund i włącz ponownie.
  3. Uruchom ponownie połączenie internetowe – zresetuj router.
  4. Jeśli masz taką możliwość, skorzystaj z innego połączenia internetowego.

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
43% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: