Centrum pomocy TVN24 GO

Wyszukiwanie po tagu: problem z przeglądarką

  • Kod błędu PL/L/PS

    Komunikat z kodem PL/L/PS oznacza, że wystąpił błąd w odtwarzaniu materiału. Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu w przeglądarce oraz na telewizorze. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje. W przeglądarce: Odśwież stronę tvn24.pl/go. Możesz to zrobić przez kliknięcie w przycisk f5 na swojej klawiaturze lub przez ...

  • Kod błędu SA/S/ED

    Błąd SA/S/ED oznacza, że  prawdopodobnie korzystasz z przeglądarki Safari. Aby wyeliminować ten błąd, skorzystaj z innej przeglądarki – rekomendujemy Google Chrome (pobierz). Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj ...

  • Kod błędu BR/T/ED

    Jeżeli pojawia się komunikat z kodem błędu BR/T/ED oznacza to, że korzystasz z niewspieranej wersji przeglądarki.Skorzystaj z innej wspieranej przeglądarki. Rekomendujemy Google Chrome (pobierz).  Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś ...

  • 507 - Wystąpił błąd w przeglądarce Google Chrome

    Podczas odtwarzania treści w serwisie TVN24 GO widzisz błąd 507 w swojej przeglądarce internetowej Chrome 109? Wynika on z zakończenia wsparcia systemu zabezpieczeń treści (DRM). W tej sytuacji rekomendujemy instalację alternatywnej przeglądarki Firefox 115.17.0esr, która wspiera wciąż odtwarzanie materiałów z naszego serwisu w starszych systemach operacyjnych. Innym rozwiązaniem będzie aktualizacja systemu operacyjnego ...