Otrzymałem komunikat "Trwa weryfikacja karty płatniczej" NOWY
Jeśli nie możesz sfinalizować zakupu, ponieważ cały czas wyświetla Ci się komunikat „Weryfikacja karty płatniczej”, może to oznaczać, że Twoja przeglądarka blokuje wyskakujące okienka.
Wybierz przeglądarkę, z której korzystasz i wyłącz blokadę.
-
Na komputerze otwórz nowe okno Safari > Ustawienia (lub Preferencje) z paska menu. W karcie Witryny (Websites) możesz skonfigurować opcje dopuszczania okien wyskakujących.
Na telefonie z przeglądarką Safari otwórz aplikacji Ustawienia > Safari > podkategoria Ogólne. W tym miejscu możesz dezaktywować opcję Blokuj okna wyskakujące. -
Kliknij w wyskakujący komunikat na pasku adresu strony (jeśli w danej chwili jakieś okno zostało zablokowane) lub zmień ustawienia przeglądarki:
Otwórz Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo > Ustawienia witryn > Pop-upy i przekierowania. W tym miejscu możesz zezwolić na wyskakiwanie okien.
-
Kliknij w wyskakujący komunikat na pasku adresu strony (jeśli w danej chwili jakieś okno zostało zablokowane) lub zmień ustawienia przeglądarki:
Otwórz Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo > sekcja Uprawnienia i zarządzaj ustawieniami „Blokowanie wyskakujących okien”.
-
Kliknij w wyskakujący komunikat na pasku adresu strony (jeśli w danej chwili jakieś okno zostało zablokowane) lub zmień ustawienia przeglądarki:
Otwórz Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo > Ustawienia witryn > Pop-upy i przekierowania, a następnie w sekcji Działanie domyślne skonfiguruj ustawienia dotyczące wyskakujących okienek.