Kod błędu 1729 - Materiał nie jest dostępny w Twojej lokalizacji
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz kod błędu 1729? Oznacza to, że materiał nie jest dostępny w Twojej lokalizacji.
Posiadając pakiet TVN24+ zakupiony w Polsce, masz dostęp do materiałów i programów na terenie całego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Aby korzystać z serwisu, Twoja sieć internetowa musi pochodzić od europejskiego operatora.
Jeśli upewniłeś się, że wybrana pozycja jest częścią Twojego pakietu, ale masz problem z jej wyświetleniem, wykonaj poniższe czynności krok po kroku:
- Sprawdź, czy nie korzystasz z VPN. Jeśli możesz, wyłącz tę opcję.
- Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim urządzeniu i materiale występuje oraz dołącz informacje debugowania - dowiedz się więcej). Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.