Kod błędu 1729 - Materiał nie jest dostępny w Twojej lokalizacji

Kod błędu 1729 - Materiał nie jest dostępny w Twojej lokalizacji

W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz kod błędu 1729? Oznacza to, że materiał nie jest dostępny w Twojej lokalizacji.

Posiadając pakiet TVN24+ zakupiony w Polsce, masz dostęp do materiałów i programów na terenie całego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Aby korzystać z serwisu, Twoja sieć internetowa musi pochodzić od europejskiego operatora.

Jeśli upewniłeś się, że wybrana pozycja jest częścią Twojego pakietu, ale masz problem z jej wyświetleniem, wykonaj poniższe czynności krok po kroku:

  1. Sprawdź, czy nie korzystasz z VPN. Jeśli możesz, wyłącz tę opcję.
  2. Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

 

Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim urządzeniu i materiale występuje oraz dołącz informacje debugowania - dowiedz się więcej). Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
0% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: