Wyszukiwanie po tagu: materiał niedostępny

  • Kod błędu IT/V/LE

    Jeżeli pojawia się komunikat z kodem błędu IT/V/LE, zazwyczaj przyczyną jest problem z dostępnością materiału na danej platformie. Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami. Na komputerze: Odśwież stronę wciśnij przycisk F5 lub wciśnij przycisk CTRL + R Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ją ponownie. Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki, rekomendowaną przeglądarką jest Google Chrome. Sprawdź, czy ...

  • Kod błędu IT/B/RM

    Komunikat z kodem IT/B/RM oznacza, że wystąpił problem z dostępem do odtwarzanego materiału. Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu w przeglądarce, w aplikacji mobilnej oraz na telewizorze. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje. W przeglądarce: Odśwież stronę tvn24.pl/go. Możesz to zrobić przez kliknięcie w przycisk f5 ...