Centrum pomocy TVN24 GO
Centrum pomocy Wyszukiwanie po tagu

Wyszukiwanie po tagu: materiał niedostępny

  • Kod błędu 200 - Materiał niewspierany na danej platformie

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 200? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • Kod błędu 706 – Materiał niewspierany na danej platformie

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z numerem błędu 706 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...

  • Kod błędu 1729 - Materiał nie jest dostępny w Twojej lokalizacji

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz kod błędu 1729? Oznacza to, że materiał nie jest dostępny w Twojej lokalizacji. Posiadając pakiet TVN24+ zakupiony w Polsce, masz dostęp do materiałów i programów na terenie całego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Aby korzystać z serwisu, Twoja sieć internetowa musi pochodzić ...

  • Kod błędu IT/V/LE

    Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd IT/V/LE na swoim telewizorze, prawdopodobnie oznacza to, że materiał jest niedostępny. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.  

  • Kod błędu IT/B/RM

    Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd IT/B/RM na swoim telewizorze, może on wskazywać, że w materiał nie jest dostępny dla danej platformy. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego ...