Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Kod błędu IT/V/LE

Jeżeli pojawia się komunikat z kodem błędu IT/V/LE, zazwyczaj przyczyną jest problem z dostępnością materiału na danej platformie

Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.

  1. Odśwież stronę
    • wciśnij przycisk F5
    • wciśnij przycisk CTRL + R
  2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ją ponownie
  3. Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki, rekomendowaną przeglądarką jest Google Chrome.
  4. Sprawdź czy są dostępne aktualizacje Twojej przeglądarki
  5. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock 
  6. Skontaktuj się z konsultantem, opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie.
Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą TVN24 GO
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: