Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Kod błędu IT/V/LE

Jeżeli pojawia się komunikat z kodem błędu IT/V/LE, zazwyczaj przyczyną jest problem z dostępnością materiału na danej platformie

Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.

  1. Odśwież stronę
    • wciśnij przycisk F5
    • lub wciśnij przycisk CTRL + R
  2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ją ponownie.
  3. Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki, rekomendowaną przeglądarką jest Google Chrome.
  4. Sprawdź czy są dostępne aktualizacje Twojej przeglądarki.
  5. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock. 

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
19% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą TVN24 GO
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: