Wyszukiwanie po tagu: kod błędu
-
Kod błędu 200 - Materiał niewspierany na danej platformie
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 200? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
Kod błędu 204 - Błąd odtwarzania
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 204 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...
-
Kod błedu 220 - Błąd pobierania playlisty
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 220? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
Kod błędu 400 - Problemy ze źródłami materiału
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 400 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...
-
Kod błędu 401 - Problemy ze źródłami materiału
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 401 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...
-
Kod błędu 402 - Problemy ze źródłami materiału
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 402 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...
-
Kod błędu 505 - Problemy z systemem DRM
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z numerem błędu 505 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...
-
Kod błędu 506 - Problemy z systemem DRM
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z numerem błędu 506 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...
-
Kod błędu 507 - Problemy z systemem DRM
Błąd 507 w przeglądarce ChromeW przypadku pojawienia się planszy "Wystąpił błąd" z kodem błędu 507 podczas prób odtwarzania naszych materiałów w Google Chrome - prosimy o aktualizację przeglądarki do najnowszej wersji. Korzystanie z TVN24+ w wersji 131.0.0. Chrome lub niższych nie będzie możliwym. W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub ...
-
Kod błędu 508 - Problemy z systemem DRM
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z numerem błędu 508 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...