Kod błedu 220 - Błąd pobierania playlisty

Kod błedu 220 - Błąd pobierania playlisty

W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 220?

Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • Aby uzyskać najlepszą jakość oglądania, zalecamy korzystanie z przeglądarek  Google Chrome lub Firefox w najnowszej wersji.

    1. Odśwież stronę:
      • wciśnij przycisk F5
      • wciśnij przycisk CTRL + R
    2. Wyczyść pamięć przeglądarki (dowiedz się więcej)
    3. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock Plus, uBlock Origin (dowiedz się więcej)
    4. Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje Twojej przeglądarki
    5. Uruchom ponownie przeglądarkę
    6. Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki

    Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim urządzeniu i materiale występuje oraz dołącz informacje debugowania - dowiedz się więcej). Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, które są niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód. Przetestuj usługę
    2. Uruchom ponownie aplikację (wyłącz i włącz ją ponownie)
    3. Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje Twojej aplikacji w sklepie Google lub Apple
    4. Sprawdź, czy materiał działa w przeglądarce internetowej lub na innym urządzeniu

    Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat o błędzie. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
0% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: