Kod błędu GE/S/ED
Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd GE/S/ED na swoim telewizorze, może on wskazywać, że ze względu na ograniczenia licencyjne dostęp do materiałów z TVN24+ może być blokowany podczas korzystania z VPN, Proxy, sieci korporacyjnej lub innych rozwiązań modyfikujących IP.
❕ Pakiet TVN24+ zakupiony w Polsce, daje dostęp do materiałów i programów na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Aby korzystać z serwisu, Twoja sieć internetowa musi pochodzić od europejskiego operatora.
Dodatkowo wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
- Sprawdź, czy nie korzystasz z VPN.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.