Kod błędu GE/S/ED

Kod błędu GE/S/ED

Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd GE/S/ED na swoim telewizorze, może on wskazywać, że ze względu na ograniczenia licencyjne dostęp do materiałów z TVN24+  może być blokowany podczas korzystania z VPN, Proxy, sieci korporacyjnej lub innych rozwiązań modyfikujących IP.

❕ Pakiet TVN24+ zakupiony w Polsce, daje dostęp do materiałów i programów na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Aby korzystać z serwisu, Twoja sieć internetowa musi pochodzić od europejskiego operatora.

Dodatkowo wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  1. Sprawdź, czy nie korzystasz z VPN.

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
100% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: