Centrum pomocy TVN24 GO
Centrum pomocy Wyszukiwanie po tagu

Wyszukiwanie po tagu: błąd

  • Kod błędu 734 – Problemy ze źródłami materiału

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 734 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...

  • Kod błędu 735 – Problemy ze źródłami materiału

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 735 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...

  • Otrzymałem komunikat "Trwa weryfikacja karty płatniczej"

    Jeśli nie możesz sfinalizować zakupu, ponieważ cały czas wyświetla Ci się komunikat „Weryfikacja karty płatniczej”, może to oznaczać, że Twoja przeglądarka blokuje wyskakujące okienka. Wybierz przeglądarkę, z której korzystasz i wyłącz blokadę.

  • Kod błędu PL/A/ED

    Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd PL/A/ED na swoim telewizorze? Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.