Nowości w zakładce Moje Zakupy

Nowości w zakładce Moje Zakupy

Aby zapewnić Ci jeszcze łatwiejszy dostęp do kluczowych informacji o Twoich zakupach i kartach płatniczych dokonaliśmy szeregu usprawnień i aktualizacji w zakładce Moje zakupy. Poniżej znajdziesz najważniejsze z nich:

1. Przejrzysta historia zakupów

Nowy układ pozwala jeszcze szybciej odnaleźć wszystkie dane o Twoim pakiecie, takie jak: nazwa oferty, data odnowienia/wygaśnięcia, rodzaj płatności oraz data zakupu. 

Twój pakiet został opisany również statusem:

  • Aktywny - Twój pakiet jest wciąż aktywny i masz dostęp do jego zawartości
  • Wygasł - pakiet utracił ważność, nie masz dostępu do jego zawartości
  • Zawieszony - W trakcie aktywnej oferty zakupiono kolejny pakiet. Dlatego ta oferta została czasowo zawieszona, a niewykorzystane dni dostępu włączą się automatycznie po zakończeniu obecnie aktywnego pakietu

2. Powiadomienia

Każda pomyślnie zakończona akcja dotycząca Twojego konta (np. rezygnacja z pakietu, zmiana karty, aktywacja oferty specjalnej itp.) zostanie potwierdzona powiadomieniem.

3. Widok kart płatniczych

Wszystkie dodane karty znajdziesz w części Moje karty płatnicze. Nowy układ pozwoli Ci szybciej odnaleźć niezbędne informacje, zidentyfikować kartę, z której pobierane są Twoje środki (kartę domyślną) oraz płynnie przejść do zmiany lub usunięcia karty płatniczej.

Aby uniknąć zerwania pakietu poprzez nieaktywną kartę, dodaliśmy odpowiednie komunikaty, które z wyprzedzeniem poinformują Cię o zbliżającym się czasie wygaśnięcia karty i konieczności załączenia nowej:

  • Karta niedługo wygaśnie
  • Karta wygasa 
  • Karta wygasła

Pamiętaj, aby Twoja subskrypcja nie została przerwana, musisz posiadać aktywną kartę dodaną do swojego konta oraz oznaczoną jako domyślną.

 

4. Podpowiedzi

Oznaczenia lub statusy, które mogą być niejasne, zostały dodatkowo wyposażone w specjalne objaśnienia oznaczone ikoną znaku zapytania (?). Wystarczy, że najedziesz na nie myszką lub naciśniesz palcem, a w następstwie pojawi się dymek z treścią wyjaśniającą dane pojęcie.

 

Mamy nadzieję, że te zmiany ułatwią Ci korzystanie z naszej platformy i pozwolą jeszcze szybciej zarządzań kontem w serwisie TVN24GO.

 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: