Wyszukiwanie po tagu: błąd
-
507 - Wystąpił błąd w przeglądarce Google Chrome
W przypadku pojawienia się planszy "Wystąpił błąd" z kodem błędu 507 podczas prób odtwarzania naszych materiałów w Google Chrome - prosimy o aktualizację przeglądarki do najnowszej wersji. Korzystanie z TVN24+ w wersji 131.0.0. Chrome lub niższych nie będzie możliwym. Nie wiesz, jak sprawdzić wersję swojej przeglądarki? Kliknij trzy, ustawione pionowo, kropki w ...
-
Kod błędu 701 - Problemy z konfiguracją
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z numerem błędu 701? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
Kod błędu 724
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z numerem błędu 724 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź ...
-
Kod błędu 736 – Problemy ze źródłami materiału
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 736 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...
-
Kod błędu 737 – Problemy ze źródłami materiału
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 737 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...
-
Kod błędu 738 – Problemy ze źródłami materiału
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 738 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...
-
Kod błędu 739 – Problemy ze źródłami materiału
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 739 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...
-
Kod błędu 740 – Problemy ze źródłami materiału
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 740 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...
-
Kod błędu 800 - Błąd odtwarzania
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 800 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź ...
-
Kod błędu 801 - Błąd odtwarzania
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 800 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do ...