Kod błędu PL/R/OR

Kod błędu PL/R/OR

Komunikat z kodem PL/R/OR oznacza, że wystąpił błąd w pobieraniu danych. Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu w przeglądarce, w aplikacji mobilnej oraz na telewizorze. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.

W przeglądarce:

  1. Odśwież stronę tvn24.pl/go. Możesz to zrobić przez kliknięcie w przycisk f5 na swojej klawiaturze lub przez kombinację klawiszy CTRL i R.
  2. Wyczyść pamięć przeglądarki i wróć na stronę tvn24.pl/go. Sprawdź, jak to zrobić - kliknij tutaj.
  3. Skorzystaj z innej przeglądarki – rekomendujemy Google Chrome (pobierz).
  4. Wyłącz program blokujący reklamy, np. Adblock - przejdź do instrukcji.
  5. Uruchom ponownie komputer.
  6. Zresetuj sieć domową, a jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i sprawdź, czy problem wciąż występuje.
  7. Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania w naszym teście usługi – przejdź do testu.
  8. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji przeglądarki. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

Na telewizorze:

Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku błędu PL/R/OR na Twoim telewizorze. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.

  1. Wykonaj restart aplikacji (wyłączenie i ponowne włączenie).
  2. Uruchom ponownie połączenie internetowe – zresetuj router.
  3. Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 30 sekund i włącz ponownie.
  4. Uruchom ponownie aplikację na swoim telewizorze.
  5. Jeśli masz taką możliwość, skorzystaj z innego połączenia internetowego.
  6. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji – sprawdź tutaj listę najnowszych wersji.
  7. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
  8. Przywróć ustawienia fabryczne routera.

W aplikacji mobilnej (w telefonie):

  1. Wyłącz aplikację i uruchom ją ponownie.

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
26% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: