Kod błędu PL/M/ED
Komunikat z kodem PL/M/ED oznacza, że wystąpił błąd w odtwarzaniu materiału. Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu w przeglądarce oraz na telewizorze. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.
W przeglądarce:
- Odśwież stronę tvn24.pl/go. Możesz to zrobić przez kliknięcie w przycisk f5 na swojej klawiaturze lub przez kombinację klawiszy CTRL i R.
- Zamknij pozostałe karty w przeglądarce.
- Wyczyść pamięć przeglądarki i wróć na stronę tvn24.pl/go. Sprawdź, jak to zrobić - kliknij tutaj.
- Jakość odtwarzanego materiału może nie być dostosowana do możliwości Twojego urządzenia. Aby oglądać zmniejsz jakość video, klikając na zębatkę na dole w oknie odtwarzania.
- Sprawdź obciążenie procesora i pamięci podręcznej. Nie wiesz, jak to zrobić? Kliknij tutaj, aby przejść do instrukcji.
- Skorzystaj z innej przeglądarki – rekomendujemy Google Chrome (pobierz).
- Wyłącz program blokujący reklamy, np. Adblock - przejdź do instrukcji.
- Uruchom ponownie komputer.
- Zresetuj sieć domową, a jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i sprawdź, czy problem wciąż występuje.
- Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania w naszym teście usługi – przejdź do testu.
- Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji przeglądarki. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Na telewizorze:
- Zamknij i uruchom ponownie aplikację na swoim telewizorze.
- Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 30 sekund i włącz ponownie.
- Uruchom ponownie połączenie internetowe – zresetuj router.
- Jeśli masz taką możliwość, skorzystaj z innego połączenia internetowego.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.