Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Kod błędu PL/E/ON

Komunikat z kodem PL/E/ON oznacza, że wystąpił błąd w pobieraniu danych. Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu w przeglądarce oraz na telewizorze. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.

W przeglądarce:

  1. Odśwież stronę tvn24.pl/go. Możesz to zrobić przez kliknięcie w przycisk f5 na swojej klawiaturze lub przez kombinację klawiszy CTRL i R.
  2. Wyczyść pamięć przeglądarki i wróć na stronę tvn24.pl/go. Sprawdź, jak to zrobić - kliknij tutaj.
  3. Skorzystaj z innej przeglądarki – rekomendujemy Google Chrome (pobierz).
  4. Wyłącz program blokujący reklamy, np. Adblock - przejdź do instrukcji.
  5. Uruchom ponownie komputer.
  6. Zresetuj sieć domową, a jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i sprawdź, czy problem wciąż występuje.
  7. Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania w naszym teście usługi – przejdź do testu.
  8. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji przeglądarki. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

Na telewizorze:

  1. Zamknij i uruchom ponownie aplikację na swoim telewizorze.
  2. Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 30 sekund i włącz ponownie.
  3. Uruchom ponownie połączenie internetowe – zresetuj router.
  4. Jeśli masz taką możliwość, skorzystaj z innego połączenia internetowego.

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
38% osób uznało odpowiedź za pomocną.