Kod błędu 700 - Niska przepustowość łącza internetowego
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z numerem błędu 700 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Błąd może wynikać z niskiej przepustowości łącza internetowego.
Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
Aby uzyskać najlepszą jakość oglądania, zalecamy korzystanie z przeglądarek Google Chrome lub Firefox w najnowszej wersji.
- Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, które są niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód. Przetestuj usługę
- Odśwież stronę:
- wciśnij przycisk F5
- wciśnij przycisk CTRL + R
- Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock Plus, uBlock Origin (dowiedz się więcej).
- Wyczyść pamięć przeglądarki (dowiedz się więcej).
- Uruchom ponownie przeglądarkę.
- Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje Twojej przeglądarki.
- Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki.
- Uruchom ponownie komputer.
- Uruchom ponownie sieć domową:
- Odłącz zasilanie routera na ponad 30 sekund
- włącz router i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią.
- odśwież stronę i spróbuj ponownie uruchomić materiał.
- Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj, czy na niej również problem występuje.
Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim urządzeniu i materiale występuje oraz dołącz informacje debugowania - dowiedz się więcej). Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, które są niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód. Przetestuj usługę
- Uruchom ponownie aplikację (wyłącz i włącz ją ponownie).
- Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje Twojej aplikacji w sklepie Google lub Apple.
- Sprawdź, czy materiał działa w przeglądarce internetowej lub na innym urządzeniu.
- Uruchom ponownie sieć domową:
- odłącz zasilanie routera na ponad 30 sekund
- włącz router i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią
- odśwież stronę i spróbuj ponownie uruchomić materiał
- Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuje.
Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat o błędzie. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.