Centrum pomocy TVN24 GO
Centrum pomocy Wyszukiwanie po tagu

Wyszukiwanie po tagu: łącze internetowe

  • Jak zmienić połączenie internetowe i skorzystać z hotspotu?

    W przypadku występowania niektórych problemów z działaniem TVN24+, rekomendujemy zmianę sieci internetowej. W ten sposób możesz sprawdzić, czy Twoja standardowa sieć wifi jest przyczyną trudności w korzystaniu z serwisu.Jeśli nie masz możliwości połączenia się z innym routerem, możesz skorzystać z hotspotu na swoim telefonie, o ile posiadasz pakiet danych sieci ...

  • Kod błędu 300 - Problem z połączeniem internetowym

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 300 i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ PROBLEM Z POŁĄCZENIEM INTERNETOWYM Mamy problem z odtworzeniem tego materiału. Wygląda na to, że Twoje połączenie internetowe zostało utracone lub jest niestabilne. Odśwież stronę i włącz materiał jeszcze raz lub ...

  • Kod błędu 700 - Niska przepustowość łącza internetowego

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z numerem błędu 700 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Błąd może wynikać z niskiej przepustowości łącza internetowego. Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, ...