Jak zmienić połączenie internetowe i skorzystać z hotspotu?

Jak zmienić połączenie internetowe i skorzystać z hotspotu?

W przypadku występowania niektórych problemów z działaniem TVN24 GO, rekomendujemy zmianę sieci internetowej. W ten sposób możesz sprawdzić, czy Twoja standardowa sieć wifi jest przyczyną trudności w korzystaniu z serwisu.

Jeśli nie masz możliwości połączenia się z innym routerem, możesz skorzystać z hotspotu na swoim telefonie, o ile posiadasz pakiet danych sieci komórkowej.

Jak to zrobić? Wybierz telefon, z którego korzystasz:

Telefon z systemem Android:

KROK 1. Rozwiń górne menu w telefonie, przesuwając palcem z góry na dół.

KROK 2. Aby zobaczyć więcej opcji, powtórz czynność.
KROK 3. Wyłącz Wi-Fi i włącz dane komórkowe – kliknij w okrągłą ikonę, aby została podświetlona.

KROK 4. Następnie w tym samym miejscu włącz Router Wi-Fi (lub Hotspot), klikając w ikonę. Być może konieczne będzie wyłączenie opcji Wi-Fi na telefonie – zrobisz to w tym samym miejscu. Aby sprawdzić nazwę sieci i hasło konieczne do połączenia się na innym urządzeniu, kliknij w nazwę „Router Wi-Fi”/”Hotspot” (poniżej ikony). Możesz także przejść do tej zakładki, wybierając Ustawienia > Przenośny hotspot > Skonfiguruj hotspot Wi-Fi.

KROK 5. Spróbuj na testowanym urządzeniu (np. telewizorze) uruchomić wyszukiwanie dostępnych sieci i znajdź na liście nazwę swojej sieci.
KROK 6. Wpisz hasło i połącz się z siecią, aby przetestować działanie TVN24 GO.

Telefon z systemem iOS:

KROK 1. Otwórz Ustawienia. 


KROK 2. Wyłącz wi-fi (wejdź w zakładkę Wi-Fi i przesuń suwak, aby był nieaktywny), następnie wróć do Ustawień.


KROK 3. Wejdź w zakładkę Sieć komórkowa / Dane sieci komórkowej i włącz tę opcję.


KROK 4. W tej samej zakładce wybierz Skonfiguruj Hotspot osobisty / Hotspot osobisty, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami widocznymi na ekranie (przesuń suwak w prawo, tak, aby hotspot był aktywny). W tym miejscu znajdziesz hasło, które należy wpisać na innym urządzeniu, aby się połączyć z hotspotem.


KROK 5. Spróbuj na testowanym urządzeniu (np. telewizorze) uruchomić wyszukiwanie dostępnych sieci i znajdź na liście nazwę swojej sieci.
KROK 6. Wpisz hasło i połącz się z siecią, aby przetestować działanie TVN24 GO.

Dzięki wykonaniu powyższych kroków możesz sprawdzić, czy Twoja sieć domowa lub router są przyczyną problemów z działaniem TVN24 GO. Pamiętaj, że korzystanie z hotspotu zużywa dane sieci komórkowej.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: