Jak zmienić połączenie internetowe i skorzystać z hotspotu?
W przypadku występowania niektórych problemów z działaniem TVN24+, rekomendujemy zmianę sieci internetowej. W ten sposób możesz sprawdzić, czy Twoja standardowa sieć wifi jest przyczyną trudności w korzystaniu z serwisu.
Jeśli nie masz możliwości połączenia się z innym routerem, możesz skorzystać z hotspotu na swoim telefonie, o ile posiadasz pakiet danych sieci komórkowej.
Jak to zrobić? Wybierz telefon, z którego korzystasz:
-
- Przejdź do ustawień telefonu.
- Wyłącz wi-fi (wejdź w zakładkę Wi-Fi i przesuń suwak, aby był nieaktywny), następnie wróć do Ustawień.
- Wejdź w zakładkę Sieci komórkowe / Dane sieci komórkowej i włącz tę opcję, następnie wróć do Ustawień
- Wejdź w zakładkę Hotspot osobisty / Przenośny hotspot. Włącz go widocznym suwakiem. Aby sprawdzić nazwę sieci i hasło konieczne do połączenia się na innym urządzeniu, kliknij Skonfiguruj hotspot osobisty.
- Spróbuj na testowanym urządzeniu (np. telewizorze) uruchomić wyszukiwanie dostępnych sieci i znajdź na liście nazwę swojej sieci. Wpisz hasło i połącz się z siecią, aby przetestować działanie aplikacji TVN24.
Dzięki wykonaniu powyższych kroków możesz sprawdzić, czy Twoja sieć domowa lub router są przyczyną problemów z działaniem serwisu.
❕ Pamiętaj, że korzystanie z hotspotu zużywa dane sieci komórkowej. -
- Otwórz Ustawienia.
- Wyłącz wi-fi (wejdź w zakładkę Wi-Fi i przesuń suwak, aby był nieaktywny), następnie wróć do Ustawień.
- Wejdź w zakładkę Sieć komórkowa / Dane sieci komórkowej i włącz tę opcję, następnie wróć do Ustawień.
- Wejdź w zakładkę Hotspot osobisty, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami widocznymi na ekranie (przesuń suwak w prawo, tak, aby hotspot był aktywny). W tym miejscu znajdziesz hasło, które należy wpisać na innym urządzeniu, aby się połączyć z hotspotem.
- Spróbuj na testowanym urządzeniu (np. telewizorze) uruchomić wyszukiwanie dostępnych sieci i znajdź na liście nazwę swojej sieci. Wpisz hasło i połącz się z siecią, aby przetestować działanie TVN24.
Dzięki wykonaniu powyższych kroków możesz sprawdzić, czy Twoja sieć domowa lub router są przyczyną problemów z działaniem serwisu.
❕ Pamiętaj, że korzystanie z hotspotu zużywa dane sieci komórkowej.