Jak zmienić połączenie internetowe i skorzystać z hotspotu?

Jak zmienić połączenie internetowe i skorzystać z hotspotu?

W przypadku występowania niektórych problemów z działaniem TVN24+, rekomendujemy zmianę sieci internetowej. W ten sposób możesz sprawdzić, czy Twoja standardowa sieć wifi jest przyczyną trudności w korzystaniu z serwisu.

Jeśli nie masz możliwości połączenia się z innym routerem, możesz skorzystać z hotspotu na swoim telefonie, o ile posiadasz pakiet danych sieci komórkowej.
Jak to zrobić? Wybierz telefon, z którego korzystasz:

    1. Przejdź do ustawień telefonu.
    2. Wyłącz wi-fi (wejdź w zakładkę Wi-Fi i przesuń suwak, aby był nieaktywny), następnie wróć do Ustawień.
    3. Wejdź w zakładkę Sieci komórkowe / Dane sieci komórkowej i włącz tę opcję, następnie wróć do Ustawień
    4. Wejdź w zakładkę Hotspot osobisty / Przenośny hotspot. Włącz go widocznym suwakiem. Aby sprawdzić nazwę sieci i hasło konieczne do połączenia się na innym urządzeniu, kliknij Skonfiguruj hotspot osobisty.

    5. Spróbuj na testowanym urządzeniu (np. telewizorze) uruchomić wyszukiwanie dostępnych sieci i znajdź na liście nazwę swojej sieci. Wpisz hasło i połącz się z siecią, aby przetestować działanie aplikacji TVN24.

    Dzięki wykonaniu powyższych kroków możesz sprawdzić, czy Twoja sieć domowa lub router są przyczyną problemów z działaniem serwisu.
    ❕ Pamiętaj, że korzystanie z hotspotu zużywa dane sieci komórkowej.

    1. Otwórz Ustawienia.
    2. Wyłącz wi-fi (wejdź w zakładkę Wi-Fi i przesuń suwak, aby był nieaktywny), następnie wróć do Ustawień.
    3. Wejdź w zakładkę Sieć komórkowa / Dane sieci komórkowej i włącz tę opcję, następnie wróć do Ustawień.
    4. Wejdź w zakładkę Hotspot osobisty, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami widocznymi na ekranie (przesuń suwak w prawo, tak, aby hotspot był aktywny). W tym miejscu znajdziesz hasło, które należy wpisać na innym urządzeniu, aby się połączyć z hotspotem.

    5. Spróbuj na testowanym urządzeniu (np. telewizorze) uruchomić wyszukiwanie dostępnych sieci i znajdź na liście nazwę swojej sieci. Wpisz hasło i połącz się z siecią, aby przetestować działanie TVN24.

    Dzięki wykonaniu powyższych kroków możesz sprawdzić, czy Twoja sieć domowa lub router są przyczyną problemów z działaniem serwisu.
    ❕ Pamiętaj, że korzystanie z hotspotu zużywa dane sieci komórkowej.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
67% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: