Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Kod błędu VI/T/ED

Komunikat z kodem VI/T/ED oznacza, że wystąpił błąd odtwarzania. Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu w przeglądarce oraz na telewizorze. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.

W przeglądarce:

  1. Odśwież stronę tvn24.pl/go. Możesz to zrobić przez kliknięcie w przycisk f5 na swojej klawiaturze lub przez kombinację klawiszy CTRL i R.
  2. Wyczyść pamięć przeglądarki i wróć na stronę tvn24.pl/go. Sprawdź, jak to zrobić - kliknij tutaj.
  3. Skorzystaj z innej przeglądarki – rekomendujemy Google Chrome (pobierz).
  4. Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania w naszym teście usługi – przejdź do testu.

Na telewizorze:

  1. Zamknij i uruchom ponownie aplikację na swoim telewizorze.
  2. Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 30 sekund i włącz ponownie.
  3. Uruchom ponownie połączenie internetowe – zresetuj router.
  4. Jeśli masz taką możliwość, skorzystaj z innego połączenia internetowego.
  5. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
  6. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
50% osób uznało odpowiedź za pomocną.