Kod błędu PL/I/ED
Komunikat z kodem PL/I/ED oznacza, że wystąpił błąd w odtwarzaniu materiału. Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu w przeglądarce oraz na telewizorze. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.
W przeglądarce:
- Odśwież stronę tvn24.pl/go. Możesz to zrobić przez kliknięcie w przycisk f5 na swojej klawiaturze lub przez kombinację klawiszy CTRL i R.
- Wyczyść pamięć przeglądarki i wróć na stronę tvn24.pl/go. Sprawdź, jak to zrobić - kliknij tutaj.
- Skorzystaj z innej przeglądarki – rekomendujemy Google Chrome (pobierz).
- Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania techniczne w naszym teście usługi – przejdź do testu
Na telewizorze:
- Zamknij i uruchom ponownie aplikację na swoim telewizorze.
- Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 30 sekund i włącz ponownie.
- Uruchom ponownie połączenie internetowe – zresetuj router.
- Jeśli masz taką możliwość, skorzystaj z innego połączenia internetowego.
- Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.