Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Kod błędu LI/E/LE

Komunikat z kodem LI/E/LE oznacza, że wystąpił problem z dostępem do materiału. Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu na telewizorze. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.

  1. Zamknij i uruchom ponownie aplikację na swoim telewizorze.
  2. Sprawdź, czy materiał jest dostępny na innym urządzeniu (w przeglądarce lub w aplikacji mobilnej).

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
25% osób uznało odpowiedź za pomocną.