Kod błędu IT/B/RM
Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd IT/B/RM na swoim telewizorze, może on wskazywać, że w materiał nie jest dostępny dla danej platformy.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Wykonaj restart aplikacji - wyłącz ją i włącz ponownie.
- Wyszukaj materiał jeszcze raz i spróbuj ponownie go uruchomić.
- Upewnij się, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji TVN24. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego telewizora. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł: