Kod błędu IT/V/LE

Jeżeli pojawia się komunikat z kodem błędu IT/V/LE, zazwyczaj przyczyną jest problem z dostępnością materiału na danej platformie.

Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.

Na komputerze:

  1. Odśwież stronę
    • wciśnij przycisk F5
    • lub wciśnij przycisk CTRL + R
  2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ją ponownie.
  3. Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki, rekomendowaną przeglądarką jest Google Chrome.
  4. Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje Twojej przeglądarki.
  5. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock. 

Na telewizorze:

  1. Odczekaj godzinę i spróbuj odtworzyć materiał. Sprawdź, czy możesz odtwarzać materiał na innym urządzeniu w przeglądarce lub aplikacji mobilnej.
  2. Wyłącz aplikację i uruchom ją ponownie.
  3. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
  4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

Na telefonie:

  1. Wyłącz aplikację i uruchom ją ponownie.

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat o błędzie. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
24% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: