Kod błędu IT/V/LE
Jeżeli pojawia się komunikat z kodem błędu IT/V/LE, zazwyczaj przyczyną jest problem z dostępnością materiału na danej platformie.
Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.
Na komputerze:
- Odśwież stronę
- wciśnij przycisk F5
- lub wciśnij przycisk CTRL + R
- Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ją ponownie.
- Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki, rekomendowaną przeglądarką jest Google Chrome.
- Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje Twojej przeglądarki.
- Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock.
Na telewizorze:
- Odczekaj godzinę i spróbuj odtworzyć materiał. Sprawdź, czy możesz odtwarzać materiał na innym urządzeniu w przeglądarce lub aplikacji mobilnej.
- Wyłącz aplikację i uruchom ją ponownie.
- Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Na telefonie:
- Wyłącz aplikację i uruchom ją ponownie.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat o błędzie. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.