Kod błędu DR/R/OR
Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd DR/R/OR na swoim telewizorze, prawdopodobnie oznacza to, że wystąpił problem z odtworzeniem materiału.
Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Wyłącz dekodowanie sprzętowe video.
- Wejdź w zakładkę Ustawienia i wyłącz pozycję "Dekodowanie wideo przez moje urządzenie".
- W razie braku poprawy przywróć poprzednie ustawienie.
- Uruchom aplikację ponownie (wyłącz i włącz).
- Uruchom ponownie materiał.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
TAGI:
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł: