Kod błędu DR/R/OR

Kod błędu DR/R/OR

Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd DR/R/OR na swoim telewizorze, prawdopodobnie oznacza to, że wystąpił problem z odtworzeniem materiału.

Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Wyłącz dekodowanie sprzętowe video.
      • Wejdź w zakładkę Ustawienia i wyłącz pozycję "Dekodowanie wideo przez moje urządzenie".
      • W razie braku poprawy przywróć poprzednie ustawienie.
    2. Uruchom aplikację ponownie (wyłącz i włącz).
    3. Uruchom ponownie materiał.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.

    Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
100% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: