Komunikat ,, Jesteś zalogowany na zbyt dużej ilości urządzeń"

Komunikat ,, Jesteś zalogowany na zbyt dużej ilości urządzeń"

W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz komunikat:

Jesteś zalogowany na zbyt dużej ilości urządzeń
Limit zalogowanych sesji to 5. Usuń lub wyloguj się z innych urządzeń z karty Twoich urządzeń, aby odtwarzać treści TVN24+.

Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Odśwież stronę (wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r).
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). 
    3. Upewnij się, czy aktualnie nie masz uruchomionego materiału na innych urządzeniach. Jeśli tak, wyłącz te, których nie używasz.
    4. Sprawdź liczbę aktywnych sesji Twojego konta, usuń te, które są zbędne:
      • Zaloguj się do swojego konta.
      • Wybierz Moje konto (prawy, górny róg) i kategorię Edytuj dane.
      • Przejdź pozytywnie weryfikacje swojego konta (wklej przesłany na adres mailowy kod weryfikacyjny w odpowiednie miejsce).
      • Przejdź do sekcji Aktywne sesje i usuń jedną z nich, aby móc zalogować się na kolejnym urządzeniu.

    Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim urządzeniu i materiale występuje oraz dołącz informacje debugowania - dowiedz się więcej). Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Wyłącz i włącz aplikację ponownie.
    2. Sprawdź, czy masz dostępną najnowszą wersję aplikacji, jeśli możesz, pobierz aktualizację.
    3. Upewnij się, czy aktualnie nie masz uruchomionego materiału na innych urządzeniach. Jeśli tak, wyłącz te, których nie używasz.
    4. Sprawdź liczbę aktywnych sesji Twojego konta, usuń te, które są zbędne:
      • Zaloguj się do swojego konta.
      • Wybierz Moje konto (prawy, górny róg) i kategorię Edytuj dane.
      • Przejdź pozytywnie weryfikacje swojego konta (wklej przesłany na adres mailowy kod weryfikacyjny w odpowiednie miejsce).
      • Przejdź do sekcji Aktywne sesje i usuń jedną z nich, aby móc zalogować się na kolejnym urządzeniu.

    Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim urządzeniu i materiale występuje. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
0% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: