Komunikat ,, Jesteś zalogowany na zbyt dużej ilości urządzeń"
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz komunikat:
Jesteś zalogowany na zbyt dużej ilości urządzeń
Limit zalogowanych sesji to 5. Usuń lub wyloguj się z innych urządzeń z karty Twoich urządzeń, aby odtwarzać treści TVN24+.
Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Odśwież stronę (wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r).
- Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję).
- Upewnij się, czy aktualnie nie masz uruchomionego materiału na innych urządzeniach. Jeśli tak, wyłącz te, których nie używasz.
- Sprawdź liczbę aktywnych sesji Twojego konta, usuń te, które są zbędne:
- Zaloguj się do swojego konta.
- Wybierz Moje konto (prawy, górny róg) i kategorię Edytuj dane.
- Przejdź pozytywnie weryfikacje swojego konta (wklej przesłany na adres mailowy kod weryfikacyjny w odpowiednie miejsce).
- Przejdź do sekcji Aktywne sesje i usuń jedną z nich, aby móc zalogować się na kolejnym urządzeniu.
Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim urządzeniu i materiale występuje oraz dołącz informacje debugowania - dowiedz się więcej). Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Wyłącz i włącz aplikację ponownie.
- Sprawdź, czy masz dostępną najnowszą wersję aplikacji, jeśli możesz, pobierz aktualizację.
- Upewnij się, czy aktualnie nie masz uruchomionego materiału na innych urządzeniach. Jeśli tak, wyłącz te, których nie używasz.
- Sprawdź liczbę aktywnych sesji Twojego konta, usuń te, które są zbędne:
- Zaloguj się do swojego konta.
- Wybierz Moje konto (prawy, górny róg) i kategorię Edytuj dane.
- Przejdź pozytywnie weryfikacje swojego konta (wklej przesłany na adres mailowy kod weryfikacyjny w odpowiednie miejsce).
- Przejdź do sekcji Aktywne sesje i usuń jedną z nich, aby móc zalogować się na kolejnym urządzeniu.
Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim urządzeniu i materiale występuje. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.