Kod błędu DE/O/TS
Widzisz błąd DE/O/TS na swoim telewizorze? Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
- Wyłącz TV z zasilania na 30 sekund i włącz ponownie.
- Wyloguj się z aplikacji i zaloguj ponownie po upływie 30 sekund.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
TAGI:
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł: