Kod błędu HT/I/ED
Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd HT/I/ED na swoim telewizorze, prawdopodobnie oznacza to, że przekroczono limit ładowania sesji.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
- Sprawdź, czy nie masz uruchomionego tego materiału na innym urządzeniu.
- Usuń nieużywane urządzenia z listy urządzeń w zakładce Moje konto.
- Wyloguj i zaloguj się ponownie na swoje konto.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
TAGI:
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł: