Kod błędu TV/A/LE

Kod błędu TV/A/LE

Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd TV/A/LE na swoim telewizorze, prawdopodobnie oznacza to, że materiał jest niedostępny.

W przypadku wystąpienia błędu TV/A/LE spróbuj odtworzyć materiał ponownie po kilku minutach. Błąd powinien samoczynnie ustąpić.

Jeśli nie widzisz poprawy, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie oraz dane diagnostyczne (Ustawienia>Dane diagnostyczne). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
100% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: