Kod błędu VO/E/TS

Kod błędu VO/E/TS

Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd VO/E/TS na swoim telewizorze, może on wskazywać, że materiał jest już niedostępny.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Sprawdź, czy możesz odtworzyć materiał na innym urządzeniu (np. w przeglądarce internetowej na komputerze).
    2. Całkowicie zamknij aplikację TVN24, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego swojego telewizora. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Odczekaj godzinę i spróbuj odtworzyć materiał.
    2. Sprawdź, czy możesz odtwarzać materiał na innym urządzeniu lub w przeglądarce.
    3. Uruchom aplikację ponownie.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.

    Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
0% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: