Kod błędu 725 – Błąd sieciowy podczas próby odtworzenia materiału
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 725 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem?
Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
Aby uzyskać najlepszą jakość oglądania, zalecamy korzystanie z przeglądarek Google Chrome lub Firefox w najnowszej wersji.
- Odśwież stronę:
- wciśnij przycisk F5
- wciśnij przycisk CTRL + R.
- Wyczyść pamięć przeglądarki: (dowiedz się więcej).
- Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock Plus, uBlock Origin (dowiedz się więcej).
- Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje Twojej przeglądarki.
- Uruchom ponownie przeglądarkę.
- Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki.
Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim urządzeniu i materiale występuje oraz dołącz informacje debugowania - dowiedz się więcej). Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
- Odśwież stronę:
-
- Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, które są niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód. Przetestuj usługę.
- Uruchom ponownie aplikację (ważne, aby nie działała ona w tle).
- Upewnij się, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
- Sprawdź, czy materiał działa na innym urządzeniu lub w przeglądarce internetowej.
Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat o błędzie. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.