Kod błędu 703 – Wydajność urządzenie nie pozwala na odtwarzanie materiału
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z numerem błędu 703 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem?
Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, które są niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód. Test zgodności.
- Sprawdź obciążenie procesora i pamięci podręcznej oraz liczbę otwartych kart, programów. W razie potrzeby pozamykaj je, żeby zwolnić moc obliczeniową Twojego komputera. Zamknij niepotrzebne programy uruchomione w tle na Twoim komputerze.
Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim urządzeniu i materiale występuje oraz dołącz informacje debugowania - dowiedz się więcej). Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, które są niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód. Przetestuj usługę.
- Uruchom ponownie aplikację (wyłącz i włącz ją ponownie).
- Wyłącz wszystkie aplikacje, z których aktualnie nie korzystasz.
- Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje Twojego urządzenia.
- Sprawdź, czy wybrany materiał działa w przeglądarce lub na innym urządzeniu.
Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat o błędzie. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.