Kod błędu 300 - Problem z połączeniem internetowym
W trakcie korzystania z TVN24+ w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 300 i poniższym komunikatem?
WYSTĄPIŁ PROBLEM Z POŁĄCZENIEM INTERNETOWYM Mamy problem z odtworzeniem tego materiału. Wygląda na to, że Twoje połączenie internetowe zostało utracone lub jest niestabilne. Odśwież stronę i włącz materiał jeszcze raz lub spróbuj ponownie uruchomić połączenie internetowe.
Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
Aby uzyskać najlepszą jakość oglądania, zalecamy korzystanie z przeglądarek Google Chrome lub Firefox w najnowszej wersji.
- Odśwież stronę:
- wciśnij przycisk F5
- wciśnij przycisk CTRL + R
- Uruchom ponownie przeglądarkę
- Uruchom ponownie komputer
- Uruchom ponownie sieć domową:
- odłącz zasilanie routera na ponad 30 sekund
- włącz router i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią
- odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał
- Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuje
Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim urządzeniu i materiale występuje oraz dołącz informacje debugowania - dowiedz się więcej). Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
- Odśwież stronę:
-
- Uruchom ponownie aplikację (wyłącz i włącz ją ponownie)
- Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje Twojej aplikacji w sklepie Google lub Apple
- Sprawdź, czy materiał działa w przeglądarce internetowej
- Uruchom ponownie swoje urządzenie.
- Uruchom ponownie sieć domową:
- odłącz zasilanie routera na ponad 30 sekund
- włącz router i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią
- odśwież stronę i spróbuj ponownie uruchomić materiał
- Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuj.
Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat o błędzie. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.