Kod błędu 300 - Problem z połączeniem internetowym

Kod błędu 300 - Problem z połączeniem internetowym

W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 300 i poniższym komunikatem? 

WYSTĄPIŁ PROBLEM Z POŁĄCZENIEM INTERNETOWYM Mamy problem z odtworzeniem tego materiału. Wygląda na to, że Twoje połączenie internetowe zostało utracone lub jest niestabilne. Odśwież stronę i włącz materiał jeszcze raz lub spróbuj ponownie uruchomić połączenie internetowe.

Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • Aby uzyskać najlepszą jakość oglądania, zalecamy korzystanie z przeglądarek  Google Chrome lub Firefox w najnowszej wersji.

    1. Odśwież stronę:
      • wciśnij przycisk F5
      • wciśnij przycisk CTRL + R
    2. Uruchom ponownie przeglądarkę
    3. Uruchom ponownie komputer
    4. Uruchom ponownie sieć domową:
      • odłącz zasilanie routera na ponad 30 sekund
      • włącz router i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią
      • odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał
    5. Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuje

     

    Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim urządzeniu i materiale występuje oraz dołącz informacje debugowania - dowiedz się więcej). Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Uruchom ponownie aplikację (wyłącz i włącz ją ponownie)
    2. Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje Twojej aplikacji w sklepie Google lub Apple
    3. Sprawdź, czy materiał działa w przeglądarce internetowej
    4. Uruchom ponownie swoje urządzenie.
    5. Uruchom ponownie sieć domową:
      • odłącz zasilanie routera na ponad 30 sekund
      • włącz router i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią
      • odśwież stronę i spróbuj ponownie uruchomić materiał
    6. Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuj.

     

    Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat o błędzie. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
17% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: