Komunikat „Wyświetlenie tego wideo w Twojej lokalizacji jest niemożliwe” / "Usługa nie jest dostępna w Twojej lokalizacji"
Jeśli zobaczyłeś powyższą wiadomość lub kod błędu GE/L/ED, a posiadasz wykupiony w Polsce pakiet TVN24GO, to dostęp do materiałów będzie możliwy również w krajach UE.
Jeśli upewniłeś się, że wybrana pozycja jest częścią Twojego pakietu, ale masz problem z jej wyświetleniem, wykonaj poniższe czynności:
- Zweryfikuj konto, na którym jesteś zalogowany - sprawdź, czy jest na nim aktywny pakiet,
- Sprawdź, czy nie korzystasz z VPN,
- Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizacji.
Jeśli nadal podczas próby odtwarzania materiałów poza granicami Polski widzisz komunikat "materiał niedostępny", oznacza to, że odtwarzanie nie jest możliwe ze względu na ograniczenia licencyjne.