Komunikat „Wyświetlenie tego wideo w Twojej lokalizacji jest niemożliwe” / "Usługa nie jest dostępna w Twojej lokalizacji"

Komunikat „Wyświetlenie tego wideo w Twojej lokalizacji jest niemożliwe” / "Usługa nie jest dostępna w Twojej lokalizacji"

Jeśli zobaczyłeś powyższą wiadomość lub kod błędu GE/L/ED, a posiadasz wykupiony w Polsce pakiet TVN24GO, to dostęp do materiałów będzie możliwy również w krajach UE.

Jeśli upewniłeś się, że wybrana pozycja jest częścią Twojego pakietu, ale masz problem z jej wyświetleniem, wykonaj poniższe czynności:

  • Zweryfikuj konto, na którym jesteś zalogowany - sprawdź, czy jest na nim aktywny pakiet,
  • Sprawdź, czy nie korzystasz z VPN,
  • Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizacji.

Jeśli nadal podczas próby odtwarzania materiałów poza granicami Polski widzisz komunikat "materiał niedostępny", oznacza to, że odtwarzanie nie jest możliwe ze względu na ograniczenia licencyjne.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: