Kod błędu VI/T/TS
Komunikat z kodem VI/T/TS oznacza, że wystąpił błąd w pobieraniu danych. Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu w przeglądarce, w aplikacji mobilnej oraz na telewizorze. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.
W przeglądarce:
- Odśwież stronę tvn24.pl/go. Możesz to zrobić przez kliknięcie w przycisk f5 na swojej klawiaturze lub przez kombinację klawiszy CTRL i R.
- Wyczyść pamięć przeglądarki i wróć na stronę tvn24.pl/go. Sprawdź, jak to zrobić - kliknij tutaj.
- Spróbuj odtworzyć materiał za godzinę.
W aplikacji mobilnej:
- Wyłącz aplikację i uruchom ją ponownie.
- Spróbuj skorzystać z innego połączenia internetowego.
- Wyloguj się i zaloguj ponownie do aplikacji.
Na telewizorze:
- Uruchom ponownie aplikację na swoim telewizorze.
- Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 30 sekund i włącz ponownie.
- Uruchom ponownie połączenie internetowe – zresetuj router.
- Jeśli masz taką możliwość, skorzystaj z innego połączenia internetowego.
- Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji i pobierz aktualizację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.