Kod błędu VI/T/TS

Kod błędu VI/T/TS

Komunikat z kodem VI/T/TS oznacza, że wystąpił błąd w pobieraniu danych. Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu w przeglądarce, w aplikacji mobilnej oraz na telewizorze. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.

W przeglądarce:

  1. Odśwież stronę tvn24.pl/go. Możesz to zrobić przez kliknięcie w przycisk f5 na swojej klawiaturze lub przez kombinację klawiszy CTRL i R.
  2. Wyczyść pamięć przeglądarki i wróć na stronę tvn24.pl/go. Sprawdź, jak to zrobić - kliknij tutaj.
  3. Spróbuj odtworzyć materiał za godzinę.

 

W aplikacji mobilnej:

  1. Wyłącz aplikację i uruchom ją ponownie.
  2. Spróbuj skorzystać z innego połączenia internetowego.
  3. Wyloguj się i zaloguj ponownie do aplikacji.

 

Na telewizorze:

  1. Uruchom ponownie aplikację na swoim telewizorze.
  2. Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 30 sekund i włącz ponownie.
  3. Uruchom ponownie połączenie internetowe – zresetuj router.
  4. Jeśli masz taką możliwość, skorzystaj z innego połączenia internetowego.
  5. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji i pobierz aktualizację.
  6. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
29% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: