Kod błędu TE/A/OR
Komunikat TE/A/OR oznacza, że aktualnie prowadzimy prace rozwojowe, które skutkują ograniczeniem dostępu do aplikacji. Mamy nadzieję, że wrócisz do nas, kiedy będzie po wszystkim. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Możesz wykonać kilka kroków:
- Uruchom ponownie aplikację po zakończeniu prac technicznych.
- Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację
Jeśli mimo po zakończeniu prac technicznych błąd nie ustąpił, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.