Kod błędu TE/A/OR

Kod błędu TE/A/OR

KORZYSTASZ Z PONIŻSZYCH URZĄDZEŃ?

- telewizor SAMSUNG z systemem operacyjnym Orsay, Tizen 2.3, Tizen 2.4,
-
telewizor LG z systemem operacyjnym
LG webOS 2.1, LG webOS 2.2.

Zgodnie z wysyłaną komunikacją drogą mailową zakończyliśmy udostępnianie aplikacji TVN24 GO / TVN24 na wymienionych urządzeniach, ponieważ ich producenci zaprzestali rozwijania tych systemów operacyjnych. Przejdź tutaj i dowiedz się więcej.

Jeśli błąd nie dotyczy wspomnianych wyżej urządzeń, przejdź do dalszej części artykułu.

Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd TE/A/OR na swoim telewizorze, prawdopodobnie oznacza to, że jest przerwa techniczna serwisu. Mamy nadzieję, że wrócisz do nas, kiedy będzie po wszystkim. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Możesz wykonać kilka kroków:

  1. Sprawdź na https://pomoc.tvn24.pl, czy nie ma obecnie awarii / przerwy technicznej.
  2. Uruchom aplikację po zakończeniu prac technicznych.
  3. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji TVN24.
  4. Sprawdź,  czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV.

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
31% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: