Kod błędu TE/A/OR
KORZYSTASZ Z PONIŻSZYCH URZĄDZEŃ?
- telewizor SAMSUNG z systemem operacyjnym Orsay, Tizen 2.3, Tizen 2.4,
- telewizor LG z systemem operacyjnym LG webOS 2.1, LG webOS 2.2.
Zgodnie z wysyłaną komunikacją drogą mailową zakończyliśmy udostępnianie aplikacji TVN24 GO / TVN24 na wymienionych urządzeniach, ponieważ ich producenci zaprzestali rozwijania tych systemów operacyjnych. Przejdź tutaj i dowiedz się więcej.
Jeśli błąd nie dotyczy wspomnianych wyżej urządzeń, przejdź do dalszej części artykułu.
Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd TE/A/OR na swoim telewizorze, prawdopodobnie oznacza to, że jest przerwa techniczna serwisu. Mamy nadzieję, że wrócisz do nas, kiedy będzie po wszystkim. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Możesz wykonać kilka kroków:
- Sprawdź na https://pomoc.tvn24.pl, czy nie ma obecnie awarii / przerwy technicznej.
- Uruchom aplikację po zakończeniu prac technicznych.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji TVN24.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.