Kod błędu TE/A/OR

Komunikat TE/A/OR oznacza, że aktualnie prowadzimy prace rozwojowe, które skutkują ograniczeniem dostępu do aplikacji. Mamy nadzieję, że wrócisz do nas, kiedy będzie po wszystkim. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Możesz wykonać kilka kroków:

  1. Uruchom ponownie aplikację po zakończeniu prac technicznych.
  2. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
  3. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację

Jeśli mimo po zakończeniu prac technicznych błąd nie ustąpił, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
47% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: