Kod błędu LO/I/ED
Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd LO/I/ED na swoim telewizorze, prawdopodobnie nastąpił błąd ładowania materiału.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Wykonaj restart aplikacji (wyłącz i ponownie włącz).
- Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić aplikację TVN24.
- Wyłącz TV z zasilania na 30 sekund i włącz ponownie.
- Przywróć ustawienia fabryczne routera, jeżeli powyższe punkty nie naprawią problemu.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł: