Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Kod błędu LO/I/ED

Komunikat z kodem LO/I/ED oznacza, że wystąpił problem z ładowaniem materiału. Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu na telewizorze. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.

  1. Zamknij i uruchom ponownie aplikację na swoim telewizorze.
  2. Uruchom ponownie połączenie internetowe – zresetuj router.
  3. Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 30 sekund i włącz ponownie.
  4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
  5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
23% osób uznało odpowiedź za pomocną.