Kod błędu LI/N/ED
Komunikat z kodem LI/N/ED oznacza, że wystąpił błąd w odtwarzaniu materiału. Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu na telewizorze. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.
- Sprawdź, czy masz uruchomiony ten materiał na innych urządzeniach. Jeśli tak, zamknij odtwarzanie i wróć do odtwarzania na telewizorze.
- Zamknij i uruchom ponownie aplikację.
- Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.