Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Kod błędu LI/N/ED

Komunikat z kodem LI/N/ED oznacza, że wystąpił błąd w odtwarzaniu materiału. Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu na telewizorze. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.

  1. Sprawdź, czy masz uruchomiony ten materiał na innych urządzeniach. Jeśli tak, zamknij odtwarzanie i wróć do odtwarzania na telewizorze.
  2. Zamknij i uruchom ponownie aplikację.
  3. Usuń nieużywane urządzenia z listy na stronie tvn24.pl/go. Możesz to zrobić po zalogowaniu się na swoje konto i wybraniu z rozwijanego menu w zakładce MOJE DANE.
  4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
  5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
100% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą TVN24 GO
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: