Kod błędu LI/N/ED

Kod błędu LI/N/ED

Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd LI/N/ED na swoim telewizorze, prawdopodobnie oznacza to, że wystąpił problem z odtwarzaniem na kilku urządzeniach.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Sprawdź, czy nie odtwarzasz tego programu na innych urządzeniach.
    2. Wykonaj restart aplikacji - wyłącz ją i włącz ponownie. 
    3. Usuń nieużywane urządzenia z Listy urządzeń w zakładce Moje konto
    4. Upewnij się, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji TVN24. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego telewizora. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Sprawdź, czy nie masz uruchomionego tego materiału na innych urządzeniach.
    2. Uruchom ponownie materiał.
    3. Uruchom aplikację ponownie.
    4. Wyłącz telewizor od zasilania na 5 min i uruchom go ponownie.
    5. Usuń nieużywane urządzenia z listy urządzeń.

    Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
42% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: