Kod błędu PR/D/TS

Kod błędu PR/D/TS

Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd PR/D/TS na swoim telewizorze, prawdopodobnie oznacza to, że funkcja bEPG (oglądanie materiałów z przeszłości) lub wybrany materiał jest aktualnie niedostępny w serwisie.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Zweryfikuj czy masz ustawioną na TV poprawną godzinę.
    2. Zrestartuj aplikację – wyłącz i włącz ją ponownie.
    3. Wskaż ścieżkę odtworzenia błędu. Czy materiał odtwarzasz przez zakładkę Program TV?

    Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
0% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: