Kod błędu PR/D/TS
Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd PR/D/TS na swoim telewizorze, prawdopodobnie oznacza to, że funkcja bEPG (oglądanie materiałów z przeszłości) lub wybrany materiał jest aktualnie niedostępny w serwisie.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Zweryfikuj czy masz ustawioną na TV poprawną godzinę.
- Zrestartuj aplikację – wyłącz i włącz ją ponownie.
- Wskaż ścieżkę odtworzenia błędu. Czy materiał odtwarzasz przez zakładkę Program TV?
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł: