Kod błędu GE/T/ED / Komunikat "Wyświetlenie tego wideo w Twojej lokalizacji jest niemożliwe"
Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd GE/T/ED na swoim telewizorze, może on wskazywać, że wyświetlenie tego wideo w Twojej lokalizacji jest niemożliwe ze względu na ograniczenia licencyjne.
❕ Pakiet TVN24+ zakupiony w Polsce, daje dostęp do materiałów i programów na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Aby korzystać z serwisu, Twoja sieć internetowa musi pochodzić od europejskiego operatora.
Dodatkowo wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Sprawdź, czy nie korzystasz z VPN.
- Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą wersję systemu operacyjnego telewizora.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie oraz dane diagnostyczne (Ustawienia>Dane diagnostyczne). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Sprawdź, czy nie korzystasz z VPN.
- Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą wersję systemu operacyjnego telewizora.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie oraz dane diagnostyczne (Ustawienia>Dane diagnostyczne). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.