Otrzymałem komunikat "Trwa weryfikacja karty płatniczej"

Otrzymałem komunikat "Trwa weryfikacja karty płatniczej"

Jeśli nie możesz sfinalizować zakupu, ponieważ cały czas wyświetla Ci się komunikat „Weryfikacja karty płatniczej”, może to oznaczać, że Twoja przeglądarka blokuje wyskakujące okienka.

Wybierz przeglądarkę, z której korzystasz i wyłącz blokadę.

  • Na komputerze otwórz nowe okno Safari > Ustawienia (lub Preferencje) z paska menu. W karcie Witryny (Websites) możesz skonfigurować opcje dopuszczania okien wyskakujących.

    Na telefonie z przeglądarką Safari otwórz aplikacji Ustawienia > Safari > podkategoria Ogólne. W tym miejscu możesz dezaktywować opcję Blokuj okna wyskakujące.

  • Kliknij w wyskakujący komunikat na pasku adresu strony (jeśli w danej chwili jakieś okno zostało zablokowane) lub zmień ustawienia przeglądarki:

    Otwórz Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo > Ustawienia witryn > Pop-upy i przekierowania. W tym miejscu możesz zezwolić na wyskakiwanie okien.

  • Kliknij w wyskakujący komunikat na pasku adresu strony (jeśli w danej chwili jakieś okno zostało zablokowane) lub zmień ustawienia przeglądarki:

    Otwórz Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo > sekcja Uprawnienia i zarządzaj ustawieniami „Blokowanie wyskakujących okien”.

  • Kliknij w wyskakujący komunikat na pasku adresu strony (jeśli w danej chwili jakieś okno zostało zablokowane) lub zmień ustawienia przeglądarki:

    Otwórz Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo > Ustawienia witryn > Pop-upy i przekierowania, a następnie w sekcji Działanie domyślne skonfiguruj ustawienia dotyczące wyskakujących okienek.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
10% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: