Kod błędu PR/O/TS
Jeżeli pojawiła się plansza z błędem PR/O/TS, skorzystaj z poniższych instrukcji, aby rozwiązać problem.
Przeglądarka komputerowa
- Odśwież stronę:
- wciśnij przycisk F5
- wciśnij przycisk CTRL + R
2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ponownie przeglądarkę.
3. Zaloguj się ponownie na swoje konto.
Smart TV
- Uruchom ponownie aplikację.
- Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 10 sekund i włącz ponownie.
- Uruchom ponownie połączenie internetowe.
- W razie możliwości, korzystaj z innego połączenia internetowego.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.