Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Kod błędu PR/O/TS

Jeżeli pojawiła się plansza z błędem PR/O/TS, skorzystaj z poniższych instrukcji, aby rozwiązać problem.

Przeglądarka komputerowa

  1. Odśwież stronę:
  • wciśnij przycisk F5
  • wciśnij przycisk CTRL + R

2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ponownie przeglądarkę.

3. Zaloguj się ponownie na swoje konto. 

4. Skontaktuj się z konsultantem, opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie.

Smart TV

  1. Uruchom ponownie aplikację.
  2. Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 10 sekund i włącz ponownie.
  3. Uruchom ponownie połączenie internetowe.
  4. W razie możliwości, korzystaj z innego połączenia internetowego.
  5. Jeżeli problem nadal występuje, skontaktuj się z nami i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale pojawił się komunikat błędu.
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą TVN24 GO
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: