Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Kod błędu PL/O/ED

Jeżeli pojawia się komunikat z kodem błędu PL/O/ED, prawdopodobnie korzystasz z przeglądarki na urządzeniu mobilnym, która nie współpracuje z zabezpieczeniami.

Zachęcamy do odtwarzania materiałów na aplikacji mobilnej, którą możesz pobrać w:

Sklepie Google Play 

App Store

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
20% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą TVN24 GO
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: