Kod błędu PL/C/ER
Jeżeli pojawia się komunikat z kodem błędu PL/C/ER, zazwyczaj oznacza to problem z połączeniem internetowym.
Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.
- Odśwież stronę:
- wciśnij przycisk F5
- wciśnij przycisk CTRL + R
- Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ją ponownie
- Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki. Rekomendowaną przez nas jest Google Chrome.
- Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje Twojej przeglądarki
- Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock
- Uruchom ponownie komputer
- Uruchom ponownie sieć domową:
a. odłącz zasilanie rutera na ponad 30 sekund
c. włącz ruter i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią
d. Odśwież tvn24.pl/go i spróbuj ponownie uruchomić materiał. - Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuje.
- Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, które są niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód. https://tvn24.pl/go/przetestuj-usluge
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.