Kod błędu BA/U/LE
Jeżeli pojawiła się plansza z kodem błędu BA/U/LE, może to oznaczać problem z dostępnością BackOffice.
Przeglądarka komputerowa
1. Odśwież stronę:
- wciśnij przycisk F5
- wciśnij przycisk CTRL + R
2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ponownie przeglądarkę.
Aplikacja mobilna
1. Uruchom ponownie aplikację (zamknij aplikację TVN24 GO i uruchom ją ponownie)
2. Wyloguj i zaloguj się ponownie do aplikacji.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.