Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Kod błędu BA/U/LE

Jeżeli pojawiła się plansza z kodem błędu BA/U/LE, może to oznaczać problem z dostępnością BackOffice. 

Przeglądarka komputerowa

1. Odśwież stronę:

  • wciśnij przycisk F5
  • wciśnij przycisk CTRL + R

2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ponownie przeglądarkę.

Aplikacja mobilna

1. Uruchom ponownie aplikację (zamknij aplikację TVN24 GO i uruchom ją ponownie)

2. Wyloguj i zaloguj się ponownie do aplikacji.

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.