Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Kod błędu BA/U/LE

Jeżeli pojawiła się plansza z kodem błędu BA/U/LE, może to oznaczać problem z dostępnością BackOffice. 

Przeglądarka komputerowa

1. Odśwież stronę:

  • wciśnij przycisk F5
  • wciśnij przycisk CTRL + R

2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ponownie przeglądarkę.

3. Skontaktuj się z konsultantem, opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie.

Aplikacja mobilna

Uruchom ponownie aplikację (zamknij aplikację TVN24 GO i uruchom ją ponownie)

Wyloguj i zaloguj się ponownie do aplikacji.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą TVN24 GO
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: