Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Jak wyczyścić dane aplikacji mobilnej TVN24 GO?

UWAGA: wyczyszczenie danych aplikacji spowoduje usunięcie wszystkich pobranych tytułów przechowywanych na urządzeniu.
  1. Z głównego ekranu urządzenia przejdź do sekcji Ustawienia.

  2. Wybierz opcję Ogólne.

    • Jeśli opcja Ogólne nie jest widoczna, przejdź do następnego kroku.

  3. Wybierz opcję Aplikacje.

  4. Wybierz opcję Zarządzaj aplikacjami, Menedżer aplikacji lub Zarządzaj wszystkimi aplikacjami.

    • Jeśli te opcje nie są widoczne, przejdź do następnego kroku.

  5. Przewiń w dół i wybierz pozycję TVN24 GO.

    • Jeśli pozycja TVN24 GO nie jest wyświetlana, sprawdź kartę Pobrane.

  6. Wybierz opcję Pamięć.

    • Jeśli opcja Pamięć nie jest widoczna, przejdź do następnego kroku.

  7. Wybierz opcję Wyczyść dane lub Wyczyść pamięć, a następnie OK.

  8. Spróbuj ponownie uruchomić serwis TVN24 GO.

 
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą TVN24 GO
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: